egy webfejlesztő webblogja

Mailszerver mayham

Ma volt egy kis időm próbálkozni beállitani a cég szerverén egy mail szervert, kezdetben a howtoforgeon probálkoztam de hamar rájöttem hogy nem az igazi, valami oknál fogva nem nekem való a rendszerük. Idővel rájöttem hogy a help.ubuntu.com -n érdemes keresgélni, viszont kicsit borzasztó volt számomra amit láttam: rengeteg lehetőség profibbnál profibb módszerek, viszont nem ír mindenhez hibatesztést, és egy csomó olyan feladatot végeztet el velem, amit a packagerek is nyugodtan beleépitethettek volna  mondjuk a postfix-mysql csomagba.

Hozzászólások: "Mailszerver mayham" (1)

  1. balazsbela szerint:

    Én csináltam mail szervert és elég nehéz ha jól meg akarod csinálni.Legalább 11 daemont kellett összehangoljak🙂

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő

