egy webfejlesztő webblogja

Azt hiszem a címmel elmondtam mindent, a GIMP még ki nem adott verziójában már van egy ablakos üzemmód. Szerencsére  ezt a még ki nem adott verziót meg lehet szerezni innen:

https://launchpad.net/~matthaeus123/+archive/mrw-gimp-svn

Ettől még nem lesz a GIMP Photoshop kompatiblis de legalább nem nyít meg 3 ablakot oktalanul.

 

Hozzászólások: "Végre egy ablakos üzemmódu GIMP, egy állom valóra vált" (3)

  1. Kicsit kötözködnék🙂
    nekem épp az tetszik a gimpben, hogy az 1024 megnyitott képet/eszközablakot tök jól el lehet rendezni ahogy neked kényelmes, és alt+tabbal váltogatni. Persze minden megszokás kérdése, de szerintem így átláthatóbb az egész.

  2. Kipróbáltam, tetszik is de ha újraindítom elfelejti mindig az ablak beállításait. Most visszaraktam a 2.6-ot és a gimpbox-al próbálkozok. Igaz ez se az igazi de szerintem még várok a 2.8-as kiadásig, hátha addig javítják ezt a kis bugot. A gimpbox telepítéshez egy kis segítség: http://www.omgubuntu.co.uk/2010/09/gimpbox-gives-stable-versions-of-the-gimp-single-window-mode/

Vélemény, hozzászólás?

Címkefelhő

